חוג כושר קרבי

מי אנחנו ומהיכן התחלנו?

החוג החל לפני כ-7 שנים כרעיון לשמירה על כושר גופני תוך פעילות ספורטיבית שיזם אחד ממפקדי בבית הספר (קיסר שריקי) ותלמיד מכיתה יא' במגמת חשמל (עדי רם). הפעילות סחפה אחריה תלמידים נוספים באותה השנה, וכך הפכה להיות מסורת בשבע השנים האחרונות.

את הפעילות מובילים מפקדי הכיתות המשרתים שירות סדיר בחיל הים, בבית הספר עתיד צור ים, פעילות זו מפוקחת ומונחת באופן מקצועי וצמוד על ידי המורים לחינוך גופני בבית הספר. הפעילות מתקיימת בחצר בית הספר וסביבתו בשעות אחר הצהריים .(לאחר שעות הלימוד)

התלמידים מגיעים לפעילות זו מרצונם ועל חשבון זמנם הפנוי. מטרת הפעילות הינה הקניית ערכים ומשמעת תוך כדי הכנה והכרה למתרחש בשירות הצבאי בצה"ל.

המשמעת הצבאית הינה חלק בלתי נפרד באימונים כאשר ערכי הייסוד של צה"ל נכנסים גם הם למטרות החוג. יש לציין כי אנו מקפידים לבצע מגוון רחב של פעילויות שמשפרות לתלמידים את הכושר הגופני ושיפור הכושר האירובי, אנאירובי , קואורדינציה והמון עבודה מנטלית בתרגילים מסוימים.

אנו מנסים לחזק את החיבור לחיל הים ואנו מתכננים להוציא את התלמידים המשתתפים להפלגה ותרגילים נוספים שייחודיים לחיל הים.

חוג כושר קרבי מסתיים בפעילות שיא שהינה מסע לילי-צבאי, הכולל סחיבת אלונקות,  צבעי פנים, קבלת נשק דמה ואפוד והליכה עם מדים צבאיים , תוך לינת לילה בבה"ד חיל הים ויציאה למסע באישון בוקר.
בוגר בית הספר טום ברן ז"ל נהרג בתאונת צלילה באילת, והחלטנו להנציח את זכרו על ידי מסע זה משום שמאוד אהב את תחום הכושר הגופני.
בסיום המסע מתקיים מסדר בית ספרי בנוכחות משפחתו של טום ברן ז"ל, במסגרתו המשפחה מעניקה לתלמידים שהשתתפו במהלך השנה בחוג בגדי ספורט שעליהם כיתוב משפט שאמר טום: "מצליחנים לא מפסיקים לרוץ בקו הסיום".

כמובן, הפעילות הינה רשות ופתוחה לכלל התלמידים בבית הספר ללא עלות, יש לציין כי יש מספר בנות שמגיעות ומבצעות את כלל הפעילות ברמה מעוררת השראה. בנוסף מספר מורים מבית הספר משתתפים גם בפעילות על מנת להעלות את המוטיבציה לתלמידים להגיע לפעילות חשובה זו. הפעילות מתקיימת באופן קבוע בימי  שני החל מהשעה 16:30 ועד השעה 18:00, ולאחר מכן מי שרוצה יכול לאכול ארוחת ערב עם המפקדים בחדר האוכל שבבסיס.